Monday, November 8, 2010

Celcom : Jom tukar ke Mikro Simkad.


Nak tukar simkad baru kepada saiz yang lebih kecil dan lebih berkeupayaan lagi. Celcom menawarkan penukaran percuma kepada pelanggan Pasca Bayar untuk menukar kad ini secara percuma kalau dah melebihi 12 bulan dan kalau masih tak sampai 12 bulan maka dikenakan bayaran hanya sebanyak RM5.00.

Mikro Simkad ini bersaiz lebih kecil jika dibandingkan dengan saiz simkad biasa dan akan menjadi saiz standard simkad masa hadapan. Sekarang ini pun jika guna iPad atau sesetengah "Smartphone" dah mula guna guna mikro Simkad ini. 


Peringkat ini hanya pengguna pasca bayar, pra bayar kena tunggu giliran lah atau beralih ke pascabayar, lebih penjimatan lagi.




3 comments:

ferry on November 18, 2010 at 11:57 PM said...

pascabayar tak larat nak bayar bulan-bulan

ferry on November 19, 2010 at 12:00 AM said...

eh nanti nak masuk simkad dalam fon lama macam mane?ade extension dia ke?

Sern on November 25, 2010 at 3:07 PM said...

eh,,.,,,,nak msk kan cmne dalam fon?ni nak tkar ne..ehehehehe....

Post a Comment

 

Advertisement

Status

sitemeter

Cbox

MOBILE2GO Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal