Tuesday, April 21, 2015

Perniagaan Online - Mudah dan Pantas

Dah lama betul tak menjengok kedalam BLOG ni, namun kerana minat masih mendalam didalam dunia BLOGGER ni, apatah lagi sedang berjinak jinak dengan perniagaan berasaskan online, maka saya " MAKE A COMEBACK'. Kenali dulu apakah perniagaan berasaskan online ni.

Perniagaan Online?. Apa dia? dan Bagaimana nak mula?

Ramai diantara kita ingin mencuba perniagaan secara online, mengikuti trend semasa dan kejayaan melahirkan usahawan bertaraf jutawan. Tetapi apa dia bisness online ni?
Perniagaan online ni sama je dengan perniagaan biasa tetapi kelebihannya lebih kepada usahawan yang baru berminat menjalankan perniagaan sambil mempunyai pekerjaan tetap dan dengan modal yang sangat rendah.
Sepintas lalu kelebihan menjalankan perniagaan online;
1. SEWA? - perniagaan online tak perlu menyediakan tak perlu nak sewa kedai, dah banyak jimat tu. Iklan je produk atau apa jua perkhidmatan yang didalam laman sosial ni...janji kita jujur dan ikhlas..
2. PEKERJA? - Kita lah bos...kitalah kuli, segalanya kita lakukan selepas waktu kerja. Ada yang lebih baik...kita terima order...syarikat induk yang uruskan segalanya..lebih senang kan..
3. PASARAN? - Nak banding pasal pasaran...perniagaan online ni lagi besar kawasan pasaranya, selagi ada internet dan pengguna laman sosial...mereka adalah potensi rakan niaga kita..
Menggunakan Laman Sosial sebagai pemangkin kepada kejayaan perniagaan secara online...belajar dari mereka yang telah mencipta kejayaan....tidak malu bertanya..

Kita jumpa lagi selepas ini..untuk mengetahui perniagaan yang mudah, murah dan pantas.

5 comments:

Susan bowman on October 12, 2017 at 11:10 PM said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:

Susanbowmanloancompany@gmail.com

Peter parker on December 21, 2018 at 5:32 PM said...

Unable to purchase XRP in Binance Support Phone Number
Tried every possible solution but still unable to purchase XRP in Binance? In order to avail the best solutions, you can directly get in touch with the professionals who are one call away from you. Take your phone and dial Binance Support +1-888-764-0492 which is working 24/7. You will be connected to the professionals who deal with all type of Binance errors and fix them in short-interval of time.
For more info: https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

harry on March 8, 2019 at 5:19 PM said...



Very enjoyable to visit this blog and find something exciting and amazing.
Gardening Advice Best Advice for Sports

Peter parker on September 13, 2019 at 8:32 PM said...

Trezor Puzzle captcha is not working|Trezor Phone Number

Is Trezor puzzle CAPTCHA difficult to solve by you? Trezor CAPTCHA is kind of security proof and some users do face error while resolving it. To deal with Trezor problems is not a mere game you should have acquired skills and knowledge to fix it. If you don’t know, there is no need to get panic at all. You can always ask for helping hand from the team of professionals who is always there to support you. You have to dial Trezor support phone number which is always there to fix your queries and you can contact the team anytime and avail solutions related to queries.

Website: https://www.cryptowalletsupport.com/trezor-support-number/

Anonymous said...

Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
Terima kasih, Busarakham.

Post a Comment

 

Advertisement

Status

sitemeter

Cbox

MOBILE2GO Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal